۴ پاسخ

واقعا اشکالی نداره
من که اصلا ناراحت نیستم چون طبیعت بدن زن بعد از زایمانه
باید بپذیری و خودت رو دوست بداری

منم نشدم خیلی بده .شما بعد زایمان لاغر شدی

اره طبیعیه
ممکنه تا پایان شیر دهی هم نشی
ولی اگه قرص اورژانسی اینا بخوری پریود میشی

شیر خودتو میدی؟

سوال های مرتبط

مامان کوچولو💙 مامان کوچولو💙 ۱۵ ماهگی