خود دکتر نامه میده
من سال ۴۰۲ ، ۸۰۰ تومن دستمزد دکتر دادم برای بی حسی
عزیزم دکتر من خانم کنعان نژاد بود
معرفی نامه داد کلینیک که تو خ رئیسعلی دلواری هس سر نبش عاشوری
یه هزينه ویزیت گرفتن
یه هزینه معرفی نامه 2تومن
اونم ابان ماه
منم قبل عملم دکتر خودم فرستادم پیش دکتر بیهوشی فقط همون ۴۰۰ ویزیت گرفت نامه داد
مگه هزینه داره؟
من چندروز پيش كه زايمان كردم دكتر بيهوشي براي بي حسيم ٤ تومن گرفت
برای بیهوشی دکتر نامه میده
من رفتم فقط پول ویزیت میگیرن دو ماه پیش بود فکر کنم ۳۸۰ هزار تومن
دکترت خودش معرفی میکنه خودش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.