از هرکدومش دکمه دار صفر ویک بردار بیمارستانم که یه دست میدن بسه
الان سایز صفر شده صفر تا سه ماه
قبلا صفر خیلیکوچیک بود الان که این طور شده بهتره
من چون بچه هام درشت نیستن؛ سه دست بلوز شلوار خونگی صفر؛ یه سرهمی خونگی یکی بیرونی صفر؛ بیسار نمیگیرم چون یادمه برای دخترم زود تغییر کرد و بعد از ۳ هفته دیگه اندازه اش نمیشد؛ بقیه رو بیشتر ۱ گرفتم چند تا هم ۲.
من صفر نگرفتم
سه دست یک گرفتم
صفر یک دست بگیر تو خونه هم که داری.بسشه.یکم دو سه دست بگیر بسه.البته بگما اگه عین دختر من ریز باشه تا ۶ ماهگی یک استفاده مبکته
من سایز ۰ ی دست برای بیمارستان فقط.بقیش ۱ گرفتم
منم سایز صفر نگرفتم فقط یدست یک ویدست دو گرفتم هنوز
بنظرمن جنس لباسای سانی بیبی خیلی بهتره من اگ الان دستم پول بود هی ازش میگرفتم😁
بنطر من ن چون من دخترم۱۱ ماهش ۲۷۰۰ دنیا اومد یباد شاید پوشبدم اذیت میکن
منم یه دست صفر
من سایز صفر هیچی نگرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.