۱۱ پاسخ

از هرکدومش دکمه دار صفر ویک بردار بیمارستانم که یه دست میدن بسه

الان سایز صفر شده صفر تا سه ماه
قبلا صفر خیلیکوچیک بود الان که این طور شده بهتره

من چون بچه هام درشت نیستن؛ سه دست بلوز شلوار خونگی صفر؛ یه سرهمی خونگی یکی بیرونی صفر؛ بیسار نمیگیرم چون یادمه برای دخترم زود تغییر کرد و بعد از ۳ هفته دیگه اندازه اش نمیشد؛ بقیه رو بیشتر ۱ گرفتم چند تا هم ۲.

من صفر نگرفتم
سه دست یک گرفتم

تصویر

صفر یک دست بگیر تو خونه هم که داری.بسشه.یکم دو سه دست بگیر بسه.البته بگما اگه عین دختر من ریز باشه تا ۶ ماهگی یک استفاده مبکته

من سایز ۰ ی دست برای بیمارستان فقط.بقیش ۱ گرفتم

منم سایز صفر نگرفتم فقط یدست یک ویدست دو گرفتم هنوز

بنظرمن جنس لباسای سانی بیبی خیلی بهتره من اگ الان دستم پول بود هی ازش میگرفتم😁

بنطر من ن چون من دخترم۱۱ ماهش ۲۷۰۰ دنیا اومد یباد شاید پوشبدم اذیت میکن

منم یه دست صفر

من سایز صفر هیچی نگرفتم

سوال های مرتبط

امیرعلی آسمونی امیرعلی آسمونی قصد بارداری
خانم های که بارداری دومشون هست و تجربه دارن میشه راهنمایی کنید، گل پسر انشاالله امید به خدا من آخر شهریور یا اول مهر به دنیا میاد، لباس اینا رو گرفتم چی کمه بگیرم (یک عدد بلوز شلوار صفر تا سه ماه دانالو
سایز یک:
دو عدد بلوز آستین بلند + دو عدد شلوار خانگی
یک بلوز آستین بلند+ شلوار بیرونی
یک عدد زیر کمه آستین بلند + شلوار
یک شلوار اضافه
سایز صفر:
یک دست بلوز آستین بلند + شلوار
یک بلوز آستین بلند، یک شلوار، یک رکابی، یک آستین کوتاه
سایز دو:
یک پنج تیکه:بلوز آستین بلند، آستین کوتاه، آستین حلقه، شلوار ، شرت عینکی
یک بلوز آستین بلند +شلوار بیسکویتی
یک بلوز آستین بلند+ شلوار خونگی
یک بلوز آستین بلند شلوار نیمه بیروتی
یک عدد سرهمی سایز سه تا شش ماه)، سر همی برا خونه و بیرون سرتا سر دکمه بهتره یا زیپی؟ یکی میگه دکمه باز و بستنش تو شب و برا تعویض پوشک سخته ، بچه پول میخوره بدنش مشخصه بین دکمه ها، زیپی هم باز یکی میگه زیپ بچه رو اذیت میکنه، البته نمیدونم زیپ محافظ دار هم اذیت می‌کنه یا نه