خانما هنوز وقت نکردم‌پسرم ببرم آتلیه عکس بگیرم🥲🥲

۲ پاسخ

دوتا تایپیک قبلمو نگاه کن

اشکال نداره منم اولین آتلیه اش ۶ ماهگی شد
ولی خودم بیرون ماه ب ماه ازش عکس گرفتم که بعد آلبوم کنم

سوال های مرتبط

مامان شایان کوچلو🥹❤️ مامان شایان کوچلو🥹❤️ ۱۱ ماهگی