سلام ویار آلوچه دارم چیکارکنم نیست 🥺

۹ پاسخ

دختر بیکاربودی منم میخوام😋😋😋ولی ندارم🥴🥴🥴

بغضی از میوه فروشا دارن

وااای گفتیی🤤

سلام منم ویار ماهی دارم اما بخاطر جیوه اش میتونم بخورم یانه ؟

تو دیوار یه سرچ بزن شاید بود یا گلخانه ها

دست خودم نیس ازهیچ چی خوشم نمیاد بجز الوچه

برو میوه فروشی یا غذا فروشی ها تا ویارت بره سر یچیز دیگه.

خیلی حوس کردم نمی‌دونم چیکارکنم

وای گفتی منم دلم خواست 🤤

سوال های مرتبط