خانوما این جای رحمم درد میکنه بنظرتون طبیعیه؟؟

تصویر
۱۰ پاسخ

اره بابا

اره از 18 هفته شروع شد برا من تا 24 هفته

اره عزیز داره جا باز میکنه

منم دارم مخصوصا وقتی ظرف میشورم

منم دارم سه روزه خوبم نمیشه

از منم از پریشب درد گرفت بهتره حوله گزاشتم

والا منم درد میگرفت شدید بعد خودش خوب میشد حوله گرم میزاشتم رو آروم میگرفت

اون تخمدانه
اره عزیزم طبیعیه

ازه عزیزم رحمت داره جاباز میکنه

آره خواهر طبیعی نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وششم بارداری
مامان آقاابوالفضل مامان آقاابوالفضل ۵ ماهگی
مامان فندق کوشولو🥥🤎 مامان فندق کوشولو🥥🤎 هفته بیست‌وچهارم بارداری