خیلی خارش دارم
کلافه شدم دیگه

۵ پاسخ

جوش شیرین ت اب حل کن بشین توش معجره هس

عزیزم تلگرام گروه زدم برای خانم های اقدام به بارداری و خانم های باردار خاستی بگو عضوت کنم اونجا راحت تر میشه حرف زد

خاستی یه قرصی میگم بگیر سریع خوب میشی

وایییی منم داشتم رفتم دکتر گفت عفونت‌ داری آمپول اینا زد خوب شدم تو هم برو حتما آدم تا نره دکتر خوب نمیشه

عفونت داری ؟؟

سوال های مرتبط