۴ پاسخ

واییی منم همینجوریم یک ماهی میشه فک میکنم بچه است تکون میخورع
پریودیم که عقب افتاد دوسه روزی میشه لکه بینی دارم تست گرفتم منفی بود
خیلی استرس گرفته بود منو
الانم. دارم

منم همینجوریم اتفاقا غروبی همین حس رو داشتم با خودم گفتم نکنه حامله باشم😤😂

آره عزیزم ما قدیمیامون میگن بچه دون دنبال بچه میگرده...اون رحم هستش ک همچنان جای خالی حس میکنه

اره تکون میخوره میلرزه بعد زایمان اینجوریه انگار ترسیدم حامله نباشم😆😆

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی