۵ پاسخ

پس چیکارکنم دکتر این سه تارونوشته گفته یکیشو بگیر فرق نمیکنه کدوم. من نان اولترا گرفتم نخورد .نمیخوره اصلا .

من الان براش نان اولترا گرفتم نمیخوره اوق میزنه همش .

اپتامیل پپتی سینیو

ممنون عزیزم

نان آلترا من میدم پپتی یوبوست شد

سوال های مرتبط