من اولین موردی که برام مهم بود
وجود دوربین مدار بسته بود
بعدش محیط تمیز و امنی داشته باشه
سومیش مربی ها و مدیریتش خوش برخورد باشن
چهارمی اینکه کلاس ها صرفا وقت گذرونی نباشه و آموزش هم ببینن و خوش بگذره بهشون
آخریش و مهم ترین نکته اش اینکه از لحاظ روانشناسی کودک و برخورد صحیح و درست با بچه ها مربی هاشون تعلیم دیده یا مدرک گرفته باشن
مدیریت و مربی مهد دختر من هر دوشون یکی ارشد یکی کارشناسی روانشناسی کودک دارن
سلام عزیزم. من دوساله تجربه مهد دارم.
اول اینکه دوست عزیز، مهم مربی و مدیر و پرستار مهد هست ک بلد باشن با بچه ارتباط بگیرن، بعد اینا تایید شد، ظاهر و تمیزی و امکانات....نسبت ب مورد دوم نباید بی اهمیت باشی، البته ب نظر من.
من دوسال میفرستم از شروع سه سالگی هیچ فرقی نمیکنه ظاهرو نگاه نکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.