۳ پاسخ

من اولین موردی که برام مهم بود
وجود دوربین مدار بسته بود
بعدش محیط تمیز و امنی داشته باشه
سومیش مربی ها و مدیریتش خوش برخورد باشن
چهارمی اینکه کلاس ها صرفا وقت گذرونی نباشه و آموزش هم ببینن و خوش بگذره بهشون
آخریش و مهم ترین نکته اش اینکه از لحاظ روانشناسی کودک و برخورد صحیح و درست با بچه ها مربی هاشون تعلیم دیده یا مدرک گرفته باشن
مدیریت و مربی مهد دختر من هر دوشون یکی ارشد یکی کارشناسی روانشناسی کودک دارن

سلام عزیزم. من دوساله تجربه مهد دارم.
اول اینکه دوست عزیز، مهم مربی و مدیر و پرستار مهد هست ک بلد باشن با بچه ارتباط بگیرن، بعد اینا تایید شد، ظاهر و تمیزی و امکانات....نسبت ب مورد دوم نباید بی اهمیت باشی، البته ب نظر من.

من دوسال میفرستم از شروع سه سالگی هیچ فرقی نمیکنه ظاهرو نگاه نکن

سوال های مرتبط

مامان سامیار و سلین💏 مامان سامیار و سلین💏 ۴ سالگی
مامان سامیار و سلین💏 مامان سامیار و سلین💏 ۴ سالگی