مامانای سرکلاژی واژنم خیلی دردمیکنه طبیعیه؟8روز میگذره ازعملم

۵ پاسخ

❌❌❌سرکلاژ❌❌❌

مامانای سرکلاژی یک گروه روبیکا داریم خواستید در کنار ما باشید به این آیدی در روبیکا پیام بدین
@mel4918

قرار بود یسر بری پیش دکترت یا زنگ بزنی چیکار کردی معصومه جان اینجوری که روزی سالی میگذره 🥺🥺🥺😥😥شاید دارویی چیزی بده شیاف میذاری

منم تیر میکشه نگرانم ک نکنه طول سرویکسم داره کم میشه

اره. کم کم بهتر میشی

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری