۱۴ پاسخ

با شیشه اصلا نده
سینتو بذار دهنش از کنار لبش بگو با قطره چکون بریزن روی سینت تا هم سیر بشه هم میک بزنه شیرت بیاد

اگه دو قلوعن چرا میخای خودتو عذاب بدی شیر خودتو بدی خیلییی سخته بخدا منکه یدونه دارم میگم کاش از اول همون شیر خشک میدادم بخدا ک خیلی بهتر از شیرمادره،من انقدر دردسر میکمشم شیر خودمو میدم واقعا حد نداره هرچی میخورم ب دخترم اذییت میکنه دلدرد میگیره

عزیزم دو قلو ن؟؟

اولا شیر نمیاد برای سزارین بده تند تند مک بزنه زیاد میشه

اوه با وزن کم یا اصطلاحا نارس دنیا اومدن ممکنه سرشیشه های معمولی براشون سفت و بزرگ باشه، شبشه شیر مخصوص نوزادان نارس اگه تونستی بگیر
30 سیسی اب برای یک پیمانه شیر خشک باید بریزی، اب ولرم بریز

اگه سزارینی عادیه تا چن روز شیر میاد بده بمکه و یه شیشه شیر کوچولو بی بی لند بگیر شیر بده زود زود گشنه بمونه زردی میاد سراغش

سزارین بودی؟

با شیشه بده هیچی‌نمیشه ۳۰ سی سی

بعد از سه روز سینه ها شیر میافته فکر نکن شیر نداری هنوز خیلی زوده،یکم سخته تا بچه بگیره،هر دفه سعی کن بزار میک بزنه تا بیاد

تا وقتی شیر خودتون هس چرا شیر خشک بدین اگه شیر ندارین قطره شیر افزا بگیرین شیرتون دو برابر میشه

منظورم اینه یه سورنگ بدم بهشون؟

هر یه قاشق شیر خشک با سی تا اب جوش ولرم

به قول دکتر تا زمانی که سیر بشه .شیر خود تون رو هم میدین؟

چرا سرنگ
من از همون روز با شیشه دادم
هم شیرخشک کمکی میدم هم شیر خودمو
و اینکه تا ۱۰ روزگیش ۳۰ میدادم الان نزدیک ۴۰ ۵۰ میخوره
۳۰ تا درست کن هر وقت سیر شد دیگ‌نمیخوره دستت میاد چقدر میخوره و لازمشه

سوال های مرتبط