از چند وقتگی باید برای بچه لثه گیر گرفت؟

۲ پاسخ

من گرفتم الان براش

ازموقعی که بتونه اون روبادستش بگیره
فک کنم همون 4ماه

سوال های مرتبط

مامان دامون مامان دامون ۱ سالگی
مامان اَرسلان مامان اَرسلان ۸ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۱۰ ماهگی
مامان دلبر💕✨ مامان دلبر💕✨ ۱۶ ماهگی
مامان 👶💙فسقل مامان 👶💙فسقل ۱۱ ماهگی