وای پیش هیشکی واینمیسته حتی بغل کسی هم نمیره دارم پاره میشم
اتفاقا دختر من هم شیرخشکی هم پستونکی ولی بشدت وابسته است
یعنی گاهی کلافه میشم پیش هیچکسم
نمی مونه
نه خداروشکر وابسته نیس از اول عادتش دادم
بلاخره یه تایم هایی نیاز دارم تنهام باشه برم بیرون حالا با دوستام یا با شوهرم
فقط نمیخواد منو کنار باباش ببینه ک شدید حسودی میکنه😂😂😂😂
پسرمن پیش ابجیش فقط می مونه اینم اگ سرمانخورده باشه
البته بگم از خانواده ی خودم دورم ماهی یبار میبینه اونارو اصلا بغلشون نمیره
پیش مادرشوهرم یجوری بهش خوش میگذره اصلا من میام متوجه نمیشه ۸ ساعت نبودم رفتم موهامو لایت کردم اومدم بغلم نمیومد🫥🫥🫥البته عاشق باباشم هس ولی پیش مادرشوهرم هممونومیفروشع
من شیر خودمو میدادم ولی میذاشتم میرفتم شیرمو میدوشیدم میذاشتم براش
یه چند ساعتی دنبال کارام بودم
پسر منم شیر خودمو میخوره وقتی پیشمه خیلی میچسبه روانیم میکنه دیگه ولی پیش مامانم یا خواهرم که میذارمش اصلا اذیت نمیکنه بهانه بگیره یاد منم نمیکنه😂
دختر منو از موقع به دنیا اومدن میزارمش پیش مامانم میرم دنبال کارام شده یه روز هم منو ندیده پیش مامانم مونده
ولی بیشتر من وابسته مامانمه😂❤️
دختر من شیر خشکی هست. پستونکم فقط موقع خواب میخواد. ولی من به خونه مادرشوهرم نزدیک هستم و از وقتی نوزاد زیر یک ماه بود هفته ای یکی دوبار در حد ۱ ساعت میزاشتیمش پیش اون و اگه کاری داشتم انجام میدادم از وقتی هم که بزرگتر شده که خیلی میره اونجا. با مادر خودمم میمونه چند وقت پیش رفتم موهامو هایلایت کردم از ۱۰ صبح تا ۸ شب پیش مامانم بود. به نظرم اگر از اول که کوچیک بود عادتش میدادی میموند. چون دختر من وقتی ۶،۷ ماهه بود اگر میدید که من یا شوهرم داریم میریم گریه میکرد. وای ما فرار میکردیم😂 ومیزاشتیمش پیششون چون واقعا لازمه بچه با کسای دیگه هم بمونه
رستا نه شیر خشک میخوره ن پستونک پیش کسی نمیمونه جز باباش اونم نهایت ۲ساعت
باباش باشه منم برم گریه نمیکنه اما پیش کسی دیگه باشه من تو اتاق هم برم گریه میکنه
موندن پیش دیگران باید از سن کم شروع بشه.
من از ین کم گذاشتن، هنوز درکی از ترس جدایی نداشتن.
الان که غذا میخوره هم نمیمونه؟
پسرمنم وابستسولی جدیدا تا۳ ساعت میمونه پیش مادربزرگاش
دختر من هم پستونکیع هم شیر خشک میخوره
ولی ب شدت ب من وابستس
فقط واسع مژه میرم شوهرم میبرتش مغازع
من مامانم دو روزم شده برده خونشون
فقط پیش مامانم میمونه
ولی توخونه کلا چسبیده به خودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.