۵ پاسخ

تا دوماهگی امکانش زیاده

همون اولش همه نوزادا میگیرن اکثرا خوب شه دیگ نمیگیره ک تمام

خوب بشه دیگ نمیگیره ولی خودت تو خورد و خوراکت خیلی مراعات کن یه چند وقتی

فک کنم تا چهل روزگی باید مراقب باشید

بره دیگه برنمیگرده که زیاد نگران نباش
جاشو گرم نکن خودتم کاچی و روغن حیوانی اینا نخور

سوال های مرتبط

مامان سوین کوچولو 🩷 مامان سوین کوچولو 🩷 ۱۰ ماهگی