تا دوماهگی امکانش زیاده
همون اولش همه نوزادا میگیرن اکثرا خوب شه دیگ نمیگیره ک تمام
خوب بشه دیگ نمیگیره ولی خودت تو خورد و خوراکت خیلی مراعات کن یه چند وقتی
فک کنم تا چهل روزگی باید مراقب باشید
بره دیگه برنمیگرده که زیاد نگران نباش
جاشو گرم نکن خودتم کاچی و روغن حیوانی اینا نخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.