۱۶ پاسخ

به نظر من کافیه.
البته باید حجم خوراکی یا میوه و میانوعده و این ویزاشم در نظر بگیری

آره بابا مگه چقدر معده دارن

اگر همه این بشقاب رو بخوره سیر میشه دیگه کافیه

اره بابا خداکنه همینم بخورن پسر من بیشتر وقتا نمیخوره

گلم درخواست میدی من پرم

پسر من فقط خیارشورو کامل میخوره 😂

اره بابا پسرمن همینم نمیخوره

اره بابا خدا کنه همینم بخوره پسر من

دختر من فوقش یک چهارم این مقدار میخوره🥲

دختر منم یه کفگیر برنج میخوره فقط
گوشت ک نمیخوره
سالاد میخوره یکم در کنارش

اره خیلی خوبه

دختر من نصف اینم بخوره میگم زیاد خورده
این حجم واقعا کافیه

خوبه عزیزم نوش جونش

خیلی خوبه ماشالله
نوش جونش

اره ولی بچه با بچه فرق می‌کنه

بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان مهیار کوچولو مامان مهیار کوچولو ۳ سالگی
مامان شاه دخت مامان شاه دخت قصد بارداری