دکتر ناهید انوری آذر دکتر خیلی خوبیه
https://rubika.ir/joing/BADAGAAGB0UNPUIMGVEGPHNBOJQTTGPX
مامانای قزوینی لینک میزارم بیاید روبیکا عضوبشید
سلام عزیزم شما کدوم دکتر رفتین؟
میگن فهمیده حاجی شفیعیها خوبه من خودم پیش انوری آذر میرم بازداری قبلیم پیشش میرفتم یکم بی مسئولیته
من خودم میرم فخری رفتارشو دوست داشتم حالا فعلا نوشته سونو برام
من پیش معصومه انبارلویی میرم از نظر من خوبه.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.