سعیده عباسی خیلی خوبه شاید دوباره برم پیش همون سز اختیاری هم انجام میده
منم میخواستم برم پیشش بعضیا تو همین گهواره ناراضی بودن من پیش سعیده عباسی میرفتم گفتن هدیه ثقفی خوبه من یبار رفتم پیشش برای بار اول راضی نبودم اصلا نپرسید چه ویتامینایی چیزی میخورم آنومالی ام داپلر ننوشته 😬اصلا نمیدونم چرا دکترا اینجورین
سوال منم هس 🥴
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.