۳ پاسخ

سعیده عباسی خیلی خوبه شاید دوباره برم پیش همون سز اختیاری هم انجام میده

منم میخواستم برم پیشش بعضیا تو همین گهواره ناراضی بودن من پیش سعیده عباسی میرفتم گفتن هدیه ثقفی خوبه من یبار رفتم پیشش برای بار اول راضی نبودم اصلا نپرسید چه ویتامینایی چیزی میخورم آنومالی ام داپلر ننوشته 😬اصلا نمیدونم چرا دکترا اینجورین

سوال منم هس 🥴

سوال های مرتبط

مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان امید و پناه ❤️ مامان امید و پناه ❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته هشتم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۶ ماهگی