۷ پاسخ

منم موهای دخترم خیلی کمه، تو یک سال و نیمی بود فک کنم دکترش هم به این موضوع اشاره کرد، بعد کللللی هم ازمایش خون نوشت، ازمایش تاخیر رشد و اینا، همه چیزاش خوب بود خدارو شکر، اما نمیدونم چرا موهاش اینجوره 🥲

ن دیگه
موهای دختر منم همینه
اگه میذاره یکم پودر نخود و تخم مرغ محلی بزن ب سرش

منم این مشکل با دخترم دارم
با اینکه خودم و شوهرم موهامون پرپشت ولی موهای دخترم کم پشت
اگه فهمیدی به منم بگو

وای نه این بزرگ شه موهاش خیلی پروقشنگ میشه خواهر من از اینم کمتر بود موهاش بچه بود الان ماشاالله خرمن موعه

خواهرشوهرم موهای دخترش خیلی کم پشت بود چند بار کوتاهه کوتاه کرد الان خیلی خوب شده

چ‌ شامپویی میزنی

موهای دختر منو ببین😑😑😑

تصویر

سوال های مرتبط