۱۱ پاسخ

مال من میگیره ول میکنه ولی نهایت روزی ۳ بار با فاصله زیاد

ان اس تی چیه؟

سلان خانوما
من سزارینی هستم بچه دوممه دیشب کل لگن و واژنم درد میکرد تا صبح نتونستم از درد بخوابم ولی شکمم نه دردی نداشت بچه شدیدا تکون می‌خورد میدونم که سرش پایینه چون پاهاشو فشار میداد از بالا سرشم داشت پایین و به شدت فشا
ر میاورد یکساعت تکون خورد شایدم بیشتر
به پزشکم گفتم برام دو تا سرم نوشت یکیش اسمش رینگر بود اون یکی نمیدونم با ده تا شیاف فرتیژست شبی یکی
معاینه هم کرد چیزی نگفت
حالا سوالم اینه در طول روز چند بار این درد میپیچه تو لگن و واژنم، اینا درده واسع زایمان زود رس یا نه؟
۳۴ هفته و ۵ روزم

از حالت خبر بده❤️

فکرکنم دردزایمانه

استراحت کن ببین بهتر میشه یا نه
من هر شب دارم استراحت میکنم خوب میشه
دردی درده زایمانه که با استراحت خوب نشع و رفته رفته بدتر و شدیدتر بشع جوری که نشه تحملش کرد

برو ان اس تی بده شاید درد کاذب باشه. منم امشب یه حسایی دارم😢

۳۷ هفته یه روز سزارین شدم بچمم بریچ بود فشارمم بالا درد هم داشتم

اگه دردات منظمه و می گیره و ول میکنه یعنی شروع زایمانه. برو بیمارستان

اره اینجور بودم سزارین شدم

این انقباض زایمانه ها

سوال های مرتبط