تپلی بچه ها ژنتیک عزیزم دختر من کلی شیر و غذا میخوره خیلی تپل نیست
بله خوبه وزندهیش
عزیزم ممنون میشم خصوصی چک بشه
اره پسر من گيگوز ميخوره خداروشكر خوبه
وزن دهيش اما بستگي ب ژنتيكم داره
دوتا خواهر شوهر دارم یکی دخترش تپل تپل یکی لاغر لاغر دوتاشونم گیگوز میدن و چاقی و لاغری ژنتیکی هستش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.