۳۸ هفته و ۶ روز ...

یعنی کی زایمان میکنم🫣

۶ پاسخ

من میخام سزارین اختیاری بشم دکترم گفته چهارشنبه اگه زودتر دردم بگیره باید طبیعی بیارم و بچم درشته نمیدونم چکار کنم استرس دارم

هی خواهرمثل منی چشم انتظارم من🤕 منم38 هفته و6 روزم

منم خیلی امیدداشتم تو 38هفته به دنیا بیاد ولی شد40هفته😂

من مثل تو 38 هفته 5 روز زایمان کردم
🤣

دردی چیزی نداری؟؟؟
زیرشکمت شله یا سفته؟؟؟؟

عه با منییییی😂

سوال های مرتبط

مامان پناه🩷 مامان پناه🩷 روزهای ابتدایی تولد