۶ پاسخ

الویه معمولا خوشمزه س . امتحان کن. بعدم اگر بی اشتهایی از دندون باشه باید صبر کنی

موز بده
هم سیر کننده س هم بچه ها دوست دارن
شب هایی که مهدی یار شام درست و حسابی نمیخوره، قبل خوابش بهش موز میدم که تا صبح سیر بمونه

من ببینم هیچی نمیخوره سوپ برنج درست میکنم مقویش میکنم میکس میکنم.حالت حلیم هواسشو پرت میکنم میدم چون نیاز نداره بجوه قورت میده و خیلی ام وزن میده ولی بباید کم اینکارو کنی پون عادت میکنه با نجویدن

پنکیک براش بپز
تخم مرغ و شیره
خرما بهش بده با کنجد
کته ساده با اب قلم
ارده شیره با نون تست
فرنچ تست با شیره
من دخترم الحمدالله خداروشکر خوش خوراکه
باید ببینی ب چی میل داره من دخترم عاشق شیرینی جاته برای همین با شیره راحت همه چیو میخوره

دختر من فقط حلیم و آبگوشت و گاهی ام سوپ میخوره
بلدرچین و داخل شیشه میپزم دوس داره میخوره دیگ هیییییچیییی نمیخوره

معمولا غذا انگشتی درست میکنم میزارم جلوش ک بخوره خودمم ب یه چیزی مشغول میکنم ک حساس نشه

سوال های مرتبط