خانما کسی ویزیت انلاین شده با ندا شعاری؟

۴ پاسخ

من یک بار رفتم شعاری به نظرم نرو برای نازایی خوب نیست همون دارو های تکراری که دکترای دیگه میدن اونارو داد من میخوام برم دوپور یا سپیده تهرانی

بچمم اون به دنیا آورد

من حضوری رفتم خیلی دکتر خوبیه
نوبتش زیاده یکم

نه ولی شنیدم مطبش تو بیمارستان بین‌المللی

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری
مامان پسته کوچولو🥰🥰 مامان پسته کوچولو🥰🥰 هفته یازدهم بارداری
مامان اورهان بالام مامان اورهان بالام روزهای ابتدایی تولد