خانمای تبريزی تایپیک قبل
موسی پور طرزمنی یا ندا شعاری

۳ پاسخ

من میرم پیش ندا شعاری تاحالا چیز بدی ازش ندیدم باسوادم هست خودشم تو مطب سونو واژینال داره همونجا سونو میکنه

اگه قبلا سقط داشتی که ندا شعاری رو برو
چون اون فک‌کنم پریناتولوژی باشه و برای بارداری های پر خطره
ایشالله این سری صحیح و سالم بغلت بگیری کوچولوتو 🤩✨

هیچکدومشو نرفتم تسبیحی میرم

سوال های مرتبط