اره خیلی خوبه مشکلی ندارم،
بله فعلا که گرفتم و مشکلی نبوده آن شاالله بتونم همشو بگیرم
بلههه خیلی اذیت میشم ولی خوبم
گلم از لحاظ شرعی اگه بچه گرسنه میمونه روزه نباید گرفت، ولی این برا بچه ای هست ک زیر 6 ماهه و فقط شیر غذاشه،بچه یک ساله دیگه غذای اصلیش همونه ک ما میخوریم،شیر میان وعده.. اگه طی روز کمتر شیر بدی هم وابستگیش کمتر میشه بعدا راحت تر از شیر گرفته میشه...طی روز با غذا، میانوعده، شیر گاو،یا شیر دوشیده شده بین افطار و سحر و دو یا س وعده شیر خودت
ولی واجبه ک روزه گرفته بشه...
من دخترم شیر خودمو میخوره فقط ، نه نمیگیرم
خانومایی که روزه میگیرین ، بعد در طول روز شیر دارین؟؟
من یه وعده درست نخورم شیرم کم میشه
من پارسال مهزیار شیرمو که میخورد ۳ ماهه بود تقریبا میگرفتم اصلا اذیت نشدیم.
دیگه از ۸ ماهگی شیرمو لب نزد...امسال دیگه شیرخشکیه☹
منم میگیرم با اینکه دخترم خیلی شیرمیخوره
به بدنت نگاکن ببین تواناییشو داری بچت غذا خوب میخوره بڭیر
شیر خشک میدی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.