۲۰ پاسخ

زن هر چقدرم کارت شوهر دستش باشه نیاز داره یه مبلغ شخصی داشته باشه

هیچی همیشه کنار همیم هر چی نیاز داشته باشم میاره برا خونه لباس یا هر چیزی نیاز داشته باشه میخریم کارتامون همش با همن فرق نمیکنه باهم

۳میده ولی هرچیزی واسه خونه یا بچه بگیرم از پولم بهم برمیگردونه میگ این پول ک میدم فقط واسه خرج خودت

پول تو جیبی ندارم ..بخوام برم بیرون کارتش دستمه...همه با هم میریم خرید...

هیچی خودم سر کار میرم هرچی بخوام خودم میخرم

بین ۸تا ۱۰ تومن کم هم بیارم بازم میده

هر چی بخوام بگیرم پوشاک اینا بگم اگه داشته باشه همونموقع میده مایحتاج خونم کلا با خودشه اگه با مامانم اینا خواستم‌جایی برم اونموقع میزنه بحسابم

هیچی خرج میکنه خودش همراهم باشه من خودم سرکار میرم چیزی نمیگیرم بهش فشار نیاد اونم البته تو مناسبت ها برام جبران میکنه🥰

کارتش بیشتر وقتا دستمه
ولی درماه گاهی 5 تومن گاهی 10 تومن
بعضی وقتام میگم با دوستم میرم بیرون چند تومن میزنه برام یا کارتشو میده

دو تومن دو تومن میگیرم
هروقت تموم شه میگم دو تومن دیگه بزنه

هیچی من حقوق خودم هست حقوق همسرم کلا صرف خرج مخارج خونه و بچه ها میشه حتی بنده خدا گاهی با کلی خجالت از منم پول قرض میگیره

والا هیچی پول تو حساب خودمه ولی چیزی نمیمونه برا خودم انقد ک قسط و خورد خوراک خونه میش

کارتامون باهمه

کارتش برای خرید دستمه همش اما شخصی ماهی ۵ میریزه ک کفتم کمه قرار شد از این ماه اضافه کنه

فعلا هیچی

صفر فقط در حد نت زدن🥸

چسسسس میلیون
محشره محشر 😐😐😐😐😐🤣🤣🤣🤣🤣

۴۰،۵۰ تومن
البته خرج لباس و پوشک رادمهرم اکثرا خودم میدم چون اینترنتی میخرم
اگه بریم بیرون خرید کنیم همسرم حساب میکنه

پول تو جیبی چیه اخه :)) نمیگیرم چیزی

شوهر من شغلش ازاده یه ماه هایی ۱۵ تومن یه ماه هایی ۲۰ موقع پاس چکاش صفر😂

سوال های مرتبط