وقتی خوابه دیگه اورغ نمیزنه فقط ۱۵ دقیقه رو شونت یا عمودی نگه دار تا شیر جا بگیره بعد درازش کن
من الان دارم همین کار رو میکنم صدا جارو برقی رو هم ب راش گذاشتم😐
نگرفتی ام عب نداره ۱۰ دیقه بزار روشونت
دکتر بهم گفت خوابه اصلا احتیاجی نیست اذیتش کنی
نگیر ک من از ساعت سه اروغشو گرفتم الان نمیخوابه ب غلط کردن افتادم😩😩😩ببین تاپیک بعدیمو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.