چجوری وقتی بچه خوابه اروغ بگیریم

۵ پاسخ

وقتی خوابه دیگه اورغ نمیزنه فقط ۱۵ دقیقه رو شونت یا عمودی نگه دار تا شیر جا بگیره بعد درازش کن

من الان دارم همین کار رو میکنم صدا جارو برقی رو هم ب راش گذاشتم😐

نگرفتی ام عب نداره ۱۰ دیقه بزار روشونت

دکتر بهم گفت خوابه اصلا احتیاجی نیست اذیتش کنی

نگیر ک من از ساعت سه اروغشو گرفتم الان نمیخوابه ب غلط کردن افتادم😩😩😩ببین تاپیک بعدیمو

سوال های مرتبط

مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نانا مامان نانا ۱۴ ماهگی
مامان کیامهر🩵☁️🦥 مامان کیامهر🩵☁️🦥 ۱۳ ماهگی