۸ پاسخ

به من گفت تا بخیه داری هنوز با یه شال خیلی اروم ببند مه شکمت روی نخ بخیه نیفته. بعد که بخیه هارو بازکردم گفت دیگه نبند تا ۴۰روز یا دوماه. بعدش خواستی ببند

شکمم افتاده رو بخیه هام و همش استرس دارم نکنه عفونت کنه

وای من خیلی استرس دارم از بخیه هام میترسم عفونت کنن وقتی گن ببندی شکمو میکشه بالا و بهتر هوا میخوره
اما نمیتونم طاقتم نمیاد

من میبستم خیلی اذیت میشم

من از بیمارستان بستم

دکترم به من گفت تا یک ماه با شال بعد از اون با گن ببند

ببین دکترت چی میگه بعضیا بعد از کشیدن بخیه میبندن بعضیام میگن ی کم‌دیرتر

بعدازکشیدن بخیه

سوال های مرتبط

مامان موچی 🐥 مامان موچی 🐥 ۶ ماهگی
مامان دل آرام🍩🫧 مامان دل آرام🍩🫧 ۹ ماهگی