من تازه سزارین کردم از چند هفته میتونم گن ببندم؟؟؟

۸ پاسخ

من بخیه ی داخلی قبلیم همه گره خورده بود تو همدیگه ایندفعه دکترم با کلی زحمت بازش کرد

من روز ۵,۶ شکم بند بستم شل تر بستم آروم آروم سفت میکردم هر روز
والا برا من ک شکمم مونده زیاد حالا شاید ب خیلی چیزا ربط داره ک‌مونده نمی‌دونم

پایان هفته دوم سوم
اما نباید محکم ببندی بخیه‌ها داخلی اذیت میکنن

من بعد از ۷ـ۸ روز بستم راحت تر بودم

بعد از 40روز

من بستم از سه روزگی
دکتر بهم گفت ببند تا پوست رو بخیه نیفته

من دو ماه هست سزارین کردم هنوز میترسم گن ببندم

فکر کنم بعد ۲۰ روز سوال منم هست این

سوال های مرتبط

مامان موچی 🐥 مامان موچی 🐥 ۶ ماهگی
مامان دل آرام🍩🫧 مامان دل آرام🍩🫧 ۹ ماهگی