من الان ۱۷روزه سز کردم میتونم گن ببندم ؟

۵ پاسخ

منم تقریبا دوسه روز بعد زایمانم بستم

اره من بعد ده روز بستم

برای من از داخل اتاق عمل خودشون بستن
( شکم بند بستن )
تا الان خیلی شکمم رفت داخل
دکترمم گفت تا ۳ ماه ببند
گفت شبا اگه اذییت میشی میتونی باز کنی ولی من راحتم شبا هم میبندم

بله ببندید

من که از فردای سزارین اولم بستم

سوال های مرتبط

مامان موچی 🐥 مامان موچی 🐥 ۶ ماهگی
مامان دل آرام🍩🫧 مامان دل آرام🍩🫧 ۹ ماهگی