منم تقریبا دوسه روز بعد زایمانم بستم
اره من بعد ده روز بستم
برای من از داخل اتاق عمل خودشون بستن
( شکم بند بستن )
تا الان خیلی شکمم رفت داخل
دکترمم گفت تا ۳ ماه ببند
گفت شبا اگه اذییت میشی میتونی باز کنی ولی من راحتم شبا هم میبندم
بله ببندید
من که از فردای سزارین اولم بستم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.