رفتم ازمایش تکرار بتا برام کلی دعا کنید استرس دارم شدید

۷ پاسخ

انشاالله مثبته 🤩

ایشالله که خدا خودش همه نینیهامون رو حفظ کنه

من تست م مثبت شده ازمایش نرفتم میخام برم سونو فقط

چرا ازمابش مگه؟مگه تست مثبت نشده؟

انشالله خوبه نگران نباش

انشالله رفته بالا
منم اومدم تکرار بتا 🥹

انشالله ک خیره

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان الیساو الینا مامان الیساو الینا روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد مهدیار💙 مامان محمد مهدیار💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری