نمیدونم فکرنکنم شاید برا خودمون گرفتم حوصله شلوغی ندارم
ما اگه بگیریم خودمون خواهر برادراییم و بچه ها.دخترم دوست داره تولد بگیریم براش
ببین بچت مهمونی و جشن دوست داره یا نه
جانا هر روز میگه برام تولد بگیر کیک و شمع بخر حتما براش جشن خوب میگیرم
متاسفانه تولد 1و2سالگیش رو نتونستیم بگیریم،3سالگیشم یدونه کیک گرفتیم تو خونهی خودمون کلسیم دعوت نکردیم،همین.
من فقط خودمو پسرم تولد گرفتیم
من هرسال با دوستاش براش گرفتم امسالم میگیرم، حسابی بازی میکنن، یه روز قبلم عکساشو میگیرم تو خوته که دیگه وقتی دوستاش میان درگیر عکس نباشن و بهشون خوش بگذره
والله من فقط ی سالگی. گرفتم دو و سه سه نفری براش گرفتیم خوشم گذشت مهم ب بچه س خوش بگذره
من کلا از اول نگرفتم همیشه خودمونی بود .امسالم خدا بخواد خودمونی تو طبیعت سه نفری باهم .حوصله شلوغی هم ندارم بچه زود خسته میشه
منگرفتم خیلیم بهش خوشگذشت
اصلا اشتباه محض..
من پارسال تولد گرفتم البته ۲۵ نفر بودیم... اپسال تولد ۳ه نفره گرفتیم خیلی هم گذشت و دوست داشت..
تولد با عروسکا بهترین ایدس... چون برای بچته..
اون تولد صد نفره جز عذاب الهی چیزی نیست... بچه هم اذیت میشه.
من 1 و 2سالگیش گرفتم خوب همکاری میکرد
البته برا عکس فقط برا اتلیه همکاری میکرد برا جشنای تو خونه بیشتر مشغول بازی بود
ولی بذا 3 سالگی افتضاححح بود همش گریه میکرد
لج کرد لباسشو نمیپوشید
بزور مادر شوهرم تنش کرده
بعد اون نمیذاشت موهاشو مرتب کنیم و ببندیم
و اون تم و کیک قشنگ و اون هزینه هایی ک کرده بودم اصلاااا نزدیک تمش نمیومد ک بخاد عکس بگیره انچنان
اینقد حرصی شده بودم از دست گریه ها و جیغای وحشتناکش و اصلا برا عکس گرفتنس مشکل نداشتم بخدا
فقط گفتم گریه نکن ک اعصابم خورد شد یدونه زدم تو صورتش
خلاصه ک دیگ توبه کردم
و خودمم بخاطر اون زدنم
از اول تا اخر عذاب وجدان گرفته بودم
سال دیگ میبرم اتلیه و ی کیک میگیذم فقط
شماهم ببین دخترتون تو جمع شلوغ نمیترسه
اگ یک درصد احتمال میدی انچنان نگیر ک مٺ من نشی
بازم خودتون صلاح میدونین
.من عاشق تولد گرفتن و تم چیدن وسیله های تم رو درست کردن تولدم ... دوسال هم گرفتم اما امسال نگرفتم هم بخاطر خیلی از شرایطی که همه درگیرشیم. فقط بردم اتلیه دو ،سه تا عکس گرفت
بنظر منم اون الان شام تولد و تم تولد متوجه نمیشه ..اون کیک و کادو و خوش گذرونی میخاد که اونم مریض انشاالله خوب بشه کیک میخرم فقط تولد بازی کنه .
تولد یک سالگی و دوسالگیشو بردم آتلیه عکاسی کردم جشن نگرفتم چون بچه متوجه نبود
ولی امسال میشه ۳خودش هرروز میگه مامان تولد بگیر واسم کادو ماشین بزرگ بخر دوستام بیان تولد میخوام واسش بگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.