۳ پاسخ

من ۳۷ هفتمه امروز میرم بهم نامه بده

اون ک تو سونو میزنع تاریخ طبیعی هست
سی و پنج ب بعد نامه میده برای 38هفته زایمان کنی

زوده حالا
از ۳۵ هفته یا ۳۶ هفته تاریخ میدن فک کنم

سوال های مرتبط