خانوما موز رو چجوری بدم بع بچم؟؟

۳ پاسخ

من یه کوچولو می‌زارم داخل عصاره خوری میدمش
و یکم میریزم داخل فرنی میخوره فرنی تنها اصلا دوست نداره

عزیزم پوره کن اگه‌ پستونک میوه خوری داری داخل اون بریز اگه نه با قاشق بهش بده

رنده کن با شیر خشک یکم شبیه قرنی بشه بده

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۸ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان نرمالو مامان نرمالو ۱۵ ماهگی
مامان جوجو

 🍭 مامان جوجو 🍭 ۱۵ ماهگی
مامان امیر صدرا مامان امیر صدرا ۱۲ ماهگی