میخوام برا اولین بار بع بچم فرنی بدم چجوری بپزم

۴ پاسخ

این کانال تو روبیکا حیلی خوبه برای شروع کمکی و کلا غذای بچه ها هم ایده خیلی متنوع میزاره هم بخوای برنامه غذایی میده هر موقع سوالی داشتم جوابمو داده
@komaki_koudake_man

تصویر

۴ ماهگی شاید یکم زود باشه
۱ قاشق غذاخوری برنج رو چند یاعت بذار توی آب خبس بخوره تا آرسنیک زدایی بشه بعد ۱ لیوان آب بریز روش بذار بپزه ، ۲ الی ۳ دقیقه اول کف روی برنج رو بگیر بعد بذار کامل بپزه و مبکس کن

زود نیست

یه قاشق اردبرنج داخل نصف لیوان هم بزن بزارکنارتا20دقیقه بعدبزارروی شعله کم هم بزن یه خورده نبات اضافه کن بهش بعدیکم شیرخودت یاخشک میتونی بزنی رقیق شه

سوال های مرتبط