آیا داروموبر ضررداره استفاده کنی برای دست وپا

۲ پاسخ

بهتره تواین مدت بارداری استفاده نکنی

من میخواستم پودر نوره یا همون واجبی بزنم سرچ کردم گفتن ضرر داره، موبر هم باید بهداشتی و از داروخونه خریده باشی ولی اگه بو نداشته باشه و فقط برای دست و پا ممکنه مشکلی نداشته باشه،چون رو شکم خوب نیس، اول ببین حساست نداری بهش

سوال های مرتبط

مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۴ ماهگی
مامان دلساجانم مامان دلساجانم ۱ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۴ ماهگی
مامان فندوق

فندوق مامان فندوق فندوق هفته هفدهم بارداری