سلام.زرشک ماه دوم بارداری آیا ضررداره یانه

۶ پاسخ

سلام قرص فولیک اسید ماهه 6بارداری خوبه یا نه

خدای نکرده باعث سقط میشه

زرشک ضرر نخور

خیلی نخورید سقط اوره

زرشک درحد چندتا دونه مشکل نداره ولی کلا بسیار خطرناکه خوردنش بصورت خالی و از ر‌و هوس

در حد چندتا توی غذا بخوری ضرر نداره ولی مثلا آب زرشک سقط آوره

سوال های مرتبط

مامان محمد علی مامان محمد علی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نبات مامان نبات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۴ ماهگی
مامان فندوق

فندوق مامان فندوق فندوق هفته هفدهم بارداری