خانوما این آهن خوبه؟

تصویر
۲ پاسخ

اره من میدادم خیلی راضی بودم ولی یه مدت پیدا نکردم یه چیز دیگه جایگزین کردم

اره خوبه. ولی وقتی درشو باز کردی دیگه باید بذاریش یخچال

سوال های مرتبط

مامان آیهان(فندوق) مامان آیهان(فندوق) ۱ سالگی