۲ پاسخ

خوب تخمک یه دونه است و فقط یه روز آزاد میشه منتهی قبل و بعدش میگن اقدام کنین که احتمال باروری بیشتر بشه

چرا از کیت تخمک گذاری استفاده نمی کنی

سوال های مرتبط