خانما کارهای خونه رو شروع کردین؟؟

شیردهی فرزندپروری

۷ پاسخ

من شروع کردم اما خب کم و بیش انجام میدم
چون هم روزه ام هم با بچه کوچیک و توان زیادی هم ندارم سختههههههه

ی کوچولو انجام دادم کل خانواده مریض شدن الانم ماه رمضان
منتظر پریود شم اشپزخونه بسابم و ویترینمو
ولی خدایی باداشتن بچه کوچیک نظافت هیچ نعنایی نداره همه حا اثر انگشت

کابینت هاموتمیزکردم

نه
هی مادرشوهرمو خاهرشوهرم میپرسن کی می خوای شروع کنی
ولی من تنبلیم احازه نمیده🤦‍♀️😂
اونا هی میگن حتی خجالتم نمیکشم 😅

من تو کابینت‌ها رو شروع کردم
هفته ای دیگه ام پرده ها رو میدم بشورن کم کم شروع کردم که فشار نیاد بهم

نه هنوز زوده

دو تا بچه دارم دو و چهار ساله
هر روز در حال خونه تکونی هستم
ولی دیگه چند روزی کارگر گرفتم تمیز کنه

سوال های مرتبط

مامان عسلچه مامان عسلچه ۲ سالگی
مامان کیارش مامان کیارش ۱ سالگی
مامان نی نی👶❤️ مامان نی نی👶❤️ ۲ سالگی