۴ پاسخ

بنظرم یکم کمه عزیزم
من دخترمو بارداربود ۲۸هفته دقیق ۱۵۰۰بود البته اون درشتم بود
حلیم،آبگوشت،سمنو،بستنی،کباب،دلستر زیاد مصرف کن

برا منم ۱۴۱۰ بود گفتن وزنش کمه

خوبه ولی جا داره که بهتر بشه عدسی،شیربرنج ،فرنی و تخم مرغ آبپز وزن رو زیاد میکنه

خوبه یکم پروتئین بخور گوشت
کله پاچه
چهار مغز
تخم مرغ
حلیم
اینا ب بچه وزن میده

سوال های مرتبط

مامان شاهپور مامان شاهپور ۷ ماهگی
مامان شهریارم😍 مامان شهریارم😍 ۵ ماهگی
مامان سدیس♡ماهلین👶🏻 مامان سدیس♡ماهلین👶🏻 ۴ ماهگی