۶ پاسخ

قطعا رشیقی

سلام
من ۷ ساله دکتر شهلا رشیقیه .
عالیه عالی .

شهلا بهتره بنظرم

راضیه که اصلا نرو

دکتر من شهلا رشیقی بود راضی بودم

دکتر برای چی من یزد زیاد دکتر اومدم 😂

سوال های مرتبط