چند هفته سونودادین واسه fl؟
اره برای من عقبه
خدایاکم استرسوفشارمالی رومون هست ایناهم هرروزبهش اضافه میشه بخدا۱۰سال پیش انقدرسونواینانبودمن۳تابچه سالم به دنیا آوردم ولی الان روزای سونومیمیرم وزنده میشم خداکنه تمام کوچولوهاصحیحوسلامت بیان بغل مامانشون بااین همه فشار روحی
کلا تو نژاد ایرانی fl عقبه.. نکران نباش
سلام دوستان ی سوال پاهای شمام بی حس میشه یا فقط اینجوریم بعضی وقتا حسش نمیکنم دراز کشیده هستم خطرناکه
قربونت بشممممم خواهرم
نگران نباش
انشالله همه چیز عالیه
این سنوهاهم شدن استرس خالی
وگرنه قبلا اینجور نبود حالا هرکی میره سنو یچی بهش میگن ک ته دلت خالی میشه
تو نی نی سایت خانم میگفت 4 هفته عقب بود بچه اش به دنیا اومد ومشکلی نبوده میخایی خودت برو تو سایت بخون یا ازش بپرس
اگ دور شکم
دور سر
و وزن اوکی باشه
فقط طول ران باشه معمولا مشکلی نیس
واسه من دور سرش س هفته جلو
fl چی میشه؟
دو هفته واسه من😔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.