زود بتا دادی دیگه مهم اینه هر ۴۸ ساعت داره دو برابر میشه زود فهمیدن استرس میاره الکی
خوبه استرس نداشته باشه عزیزم
خیلی خوبه عزیزم اصلا جای نگرانی نیس
خوبه عزیزم ، چرا ب خودت استرس میدی
بعد اینم بگم ۴۷ ساعت بوده نه ۴۸ ی ساعت کمتر☺️
اره خوبه باید هر ۲تا ۳روز دوبرابر بشه
شده دیگ عالیه
اره خوبه
اره خوبه استرس نده به خودت
دوبرابر شده دیگه خوبه عزیزم
استرس اصلا وارد نکن به خودت، استرس دیگه ممنوعه🥰🥰
ان شاءالله به سلامتی به دنیا بیاد❤
دو برابر شده استرس نداره که
خوبه گلم الکی ب خودت استرس نده سمههه
خوبه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.