چرا هیچکی به ما نگفت بچه داری اینقققققققدددددررررررر سخته🥴🥴🥴😪😪😪
جوجه داره اونجا میترکه انگار😂😂
منم عین دیونه ها شدم نمیدونم طبیعیه یا نه
درستش اینه ک بچه هامون انقد اذیت میکنن ک روانیمون کردن🤣
وای ابجی دست رو دلم نزار ک خونه 😅رسمن کم آوردم
دختر من از ۱ سالگی دست بزن داره ه بچه ای میبینه انگشت میکنه چشمش یا گاز میگیره دوست دارم زمین دهن باز کنه اونلحظه برم توش
دختر من انقدر شیطونه دکترش امروز تو بهداشت گفت خدا بدادت برسه
تا به چی بگیم اذیت؟پسر من دیروز بردم براش کتونی بخرم آبروم رفت تو پاساژی که مال کودکان بود همه بچه داشتن فقط جیغ پسر من بود انقدر اذیتم کرد. خجالت کشیدم برگشتیم کتونی هم نخریدم رسما سرویسم کرده ولی از اونورم تازه حرف افتاده آروم بودنی دلبری میکنه یکم میشوره میبره
هردوش
البته خودمو میگم😂
شما رو نمیدونم ولی من برم دکتر برام کارت قرمز صادر میکنه مگه میشه با بچه های الان دیوونه نشی
منم همینجوری ام همش این سوال می پرسم
دختر من خیلیییی اذیتم میکنه صبح تا شب باید باهاش بازی کنم یا کنارش باشم وگرنه تا آخر شب گریه میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.