عشقم بهتره بزاری برای بعد عید
اگ عید مسافرت بدی
یا عید دیدنی بخای بری سختت میشه
بچه رو میخای از پوشک بگیری ی مدت لازمه هیچجا نری
یکی دوماهم طول میکشه تا بچه اوکی بشه
من بچم هنوز بعد چند وقت خطا داره مخصوصا جایی که نباید بدتره😔😂
بزار بعد از عید ... منم میخواستم بگیرم ولی دیدم ممکنه ایام عید خطا داشته باشه یهو جیش کنه. گفتم بعد عید بهترین زمانه
ببین روزای اول هرده دقیقه یه بار ببر
بعد هرردفعه بهش یاداوری کن داخل حمام قصری بزار بره
من الان پسرم دیگه کامل پوشک وگرفتم ازش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.