من رفتم بدون بی حسی اون تیکه ک شکسته بود و کشیدن بیرون عذاب الهی بود اصلا
ن نمیشه من امروز رفتم گفت سه ماه آخر نمیتونی من خفته ۲۸هستم گفت باید فقط تحمل کنی کاری نمیشه کرد😑😑
سلام عزیزم میشه دکتر رفت منتها باید نامه داشته باشی از متخصص زنان ببری برای دندان پزشک
از دکترت بپرس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.