۴ پاسخ

من رفتم بدون بی حسی اون تیکه ک شکسته بود و کشیدن بیرون عذاب الهی بود اصلا

ن نمیشه من امروز رفتم گفت سه ماه آخر نمیتونی من خفته ۲۸هستم گفت باید فقط تحمل کنی کاری نمیشه کرد😑😑

سلام عزیزم میشه دکتر رفت منتها باید نامه داشته باشی از متخصص زنان ببری برای دندان پزشک

از دکترت بپرس

سوال های مرتبط