۹ پاسخ

تو انومالی مینویسه. سونو خاصی نداره دکتری سونو می‌کنه بهت میگه

آره تو آنومالی مینویسن ولی تا هفته ۳۴ اینا همچنان میچرخه،یعنی یه حالت بریچ یا سفالیک نمیمونه
البته گاهی بچه هی موقعیت رو عوص میکنه،سونوگرافی میزنه ک وضعیت نامعلوم

اره مینویسن

بریچ مال سزارینه
سفالیکم مال طبیعی

توی انومالی و کلا توی سونو معلوم میشه
اما بچه تا زمان تولد خیلی میچرخه،
شما برای سونوی وزن که رفتی بپرس حالت بچه رو

اینم بگم توو ماههای اول زیاد مهم نیست سفالیک باشه یا بریچ
ماههای اخر مهمه که ببینی طبیعی میتونی زایمان کنی یا سزارین

هر دفعه سونوو بدی مشخصه مال من ان تی عرضی بود آنومالی سفالیک شده بود

آره توو همه سونوها مشخص میشه گلی
بریچ یعنی پاهاش پایینن سرش بالاست
واسه سزارین
سفالیک هم سرش پایینه پاهاش بالا
که اینم واسه زایمان طبیعیه

درخواست میدی♥️

سوال های مرتبط