۴ پاسخ

خیلی کم بزن چون خیلی شکر داره،اگر نبات یا شیره انگور داری بریز اونا بازبهترن

مربا پر شکر خوب نیست

عکسهای اتلیه ای
هر عکسی بخواین درست میکنیم😍

چون خیلی شیرینه ن عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ماهورا🦋🌈 مامان ماهورا🦋🌈 ۱ سالگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان مهوا🌝💕 مامان مهوا🌝💕 ۱۶ ماهگی
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۱ سالگی